Liten lista...

 
 

 
 
Hur gammal är du? 33 år.
Hur gammal känner du dig? Jag känner mig nog som 25.
Vad har du gjort i dag? Varit i Ludvika en stund på eftermiddagen :) Annars bara tagit det lugnt, det är ju helg!
Vilken film såg du senast? Endless Love
 
Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Sommar, då är det äntligen varmt ute (för det mesta) och massa blommor och insekter att fota ;)  Man slipper ta på sig (och barnen) en massa byls för att gå utanför dörren.
Är du besatt av någonting? Nej, kanske fotografering isåfall hahaha
Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Jag sitter framför min dator i vardagsrummet
Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig? Jag är sjukt blyg, jag hatar att prata i telefon för jag blir alltid så stressad och vet inte vad jag ska prata om, jag tycker det är otäckt att nudda botten när jag badar i sjöar där det är dyigt och äckligt :D
När vaknade du i dag? Jag gick upp vid 9-tiden imorse
 

Vilken är din favorithögtid? Midsommar, tycker det är mysigt o träffa släkt/vänner o bara vara :)
Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara?
Jag skulle vakna upp till en solig o fin dag och åka iväg till sjön med familjen o bara ligga på stranden o solbada hela dagen :) 

Nämn en plats i världen du besökt som du vill återvända till? Skulle nog kunna tänka mig att åka tillbaks till alla ställen jag har varit till :)
Vilka världsdelar har du varit i? Scandinavien, Europa och Asien
Vilka yrken har du provat på? Ogräsrensare, vårdbiträde, städerska, butiksbiträde.
Vad sa du senast? Grattis :)
Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Administration på gymnasiet :)

Vad köpte du senast? En lakritspipa
Hur många gånger har du flyttat? Åtta gånger. Bodde först på LudvikaGård, sen Ludvika centrum, efter det högberget i Ludvika, sen Kopparberg, sen Ludvika igen på flera olika ställen o därefter Grängesberg :)
Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Jag var 23 år och drack typ varje helg och ofta mitt i veckorna. Kände mig inte helt nöjd med mitt liv och gjorde en del saker jag inte är stolt över idag. Men några år senare vände det och nu är mitt liv mycket, mycket bättre :)
Vad heter du i andra namn? Eva och Angelie
Har du några husdjur? Ja, vi har en katt som heter Rocky

Vill du gifta dig? Ja, men jag känner inte att det är nåt måste :) Man måste ju inte vara gift för o ha ett bra förhållande :)
Var växte dina föräldrar upp? Mamma växte upp i Ställdalen, pappa har jag ingen aning om var han växte upp (vi har ingen kontakt).

Vilka är dina största svagheter? Jag är alldeles för blyg och osäker, vilket gör det jättesvårt att få jobb :( Jag försöker dock jobba bort det!

 
 
 
© Sofie Andersson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback