Utmaning: 8 sanningar om mig!

 
 
Jag hittade den här utmaningen där man ska bekänna 8 sanningar om sig själv, så jag antar utmaningen och bjuder på lite roliga fakta om mig själv:
 

1.  Jag hittar nya favoritlåtar varje vecka typ, och så spelar jag dem tills jag nästan spyr på dem :P


2.  Jag har väldigt svårt att lita på folk, därför tar det ofta lång tid för mig att våga öppna mig för nya människor.

 

3. Jag är oerhört rädd för vad andra personer tycker och tänker om mig. Jag vill vara älskad av allt o

alla ;)

 

4. Jag spelar WoW ibland, kul spel faktiskt! Det hade aldrig trott att jag skulle säga för 8 år sen haha :P

 

5.  Jag skriver väldigt fort på tangentbordet och får ofta kommentarer om det :)

 

6. Jag har alltid varit en väldigt blyg tjej och det var nog en stor anledning till att jag mobbades under hela mellanstadiet. Läraren skyllde det dock på att personerna som mobbade mig bara skojade och de pojkar som mobbade var tydligen kära i mig :S Konstig logik!

 

7. Jag älskar att se på film...

 

8. I min ungdom festade jag så mycket att man nog hade kunnat klassa mig som alkoholist! Som tur var räddade Daniel mig ur det :) Jag slutade festa nästan helt o hållet efter att jag träffade honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback