Den har kommit!! :D

 

Nu har min omvändningsring (eller reversing ring som det heter på engelska) kommit och jag har hunnit testa den lite grann :)
Men gud vad krångligt det var att få fokus på det man skulle fota!
Man måste vara typ en centimeter ifrån objektet... högst! Helst ska man väl ha stativ, då kanske det blir lättare men jag provade på frihand och det kändes som jag vinglade flera meter åt alla håll :P 
 
Aja, det var iaf jättekul och det är huvudsaken :)
Den kommer nog bli väl använd till våren o sommaren :P Jag längtar så!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Fotograf Annie säger:

Svar: Tack så jättemycket :) Kul att du gillar bilderna :)

2013-02-27 | 22:33:38
Bloggadress: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback