Mycket har hänt...

 
 
Det har gått några år sedan senast jag skrev och ganska mycket har hänt!
Min son är nu 9 år och mina tvillingtjejer har precis fyllt 12 år.
Förra året gifte jag mig med min Daniel och bytte efternamn till Wennström :)
 
Just nu pluggar jag på komvux och funderar på att söka in till läkarsekreterarutbildningen i vår. Vi får se hur det går. Fotografintresset får nog förbli just det - ett intresse :)
Den senaste tiden har jag inte haft någon fotoinspiration alls tyvärr, men det börjar smyga sig tillbaks nu så förhoppningsvis blir det lite nya bilder snart...
Bilderna nedan är tagna för några år sedan. Men dom är sig ganska lika :)
 
 
Isabelle <3
 
 
 Julia <3
 
 
 Pontus <3
 
© Sofie Wennström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback