Plastmanicken :)

Idag var jag hemma från kursen för att söka lite jobb.
Sen när det var klart åkte vi till Ludvika och storhandlade.

När vi kom fram till Coop och skulle gå in så kom vi på att vi inte hade några småpengar på oss så alltså kunde vi inte ta någon kundvagn! GAAH, då går det ju inte o storhandla!
Vi kollade igenom hela bilen men gav upp tillslut. Då kom jag på att mamma brukar ha såna där plastmanicker till kundvagnar så vi åkte hem till henne och tiggde en sån.
Sen äntligen kunde vi börja handla :)
 
Härdanefter tänker jag alltid bära med mig en sådan plastmanick :)
Man vet ju aldrig när man kan behöva en kundvagn...
 
 
Plastmanicken vi tiggde till oss :) Vad heter dom egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback