Fredag :D

Mina små busfrön :)
 
 
Äntligen fredag :D
 
Idag ska barnen hem till mormor och morfar och sova där tills imorron :)
Och jag skulle skicka med skridskor och hjälmar så dom kunde gå bort till stadsparken och glida runt... Hoppas dom kommer få kul! :)
 
Jag har jätteont i huvudet fortfarande, det började igår och gav väl med sig lite framåt kvällen så jag trodde jag skulle kunna gå till "kursen" idag. Men imorse när jag vaknade hade jag lika ont igen så jag sms:ade min handläggare och berättade läget. Jag får vila upp mig under helgen o ta nya tag nästa vecka istället!
Jag tror det är bristen på sömn som spökar =/
Jag har ju blivit väckt flera gånger varje natt hela veckan så tillslut tar det väl ut sin rätt antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback